سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح هر کارمند یک حامی در استان قزوین

مدیر کل کمیته امداد استان از اجرای طرح هر کارمند یک حامی به منظور افزایش سطح خدمات دریافتی ایتام و فرزندان محسنین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیر کل کمیته امداد استان در دیدار با رقیه نانگیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین، گفت: طرح هر کارمند یک حامی به منظور مشارکت کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در امر نیکوکاری در حال اجرا است.

وی افزود: بر اساس این طرح که از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های دولتی ابلاغ شد و استاندار قزوین نیز با نگاه مثبت پیگیری آن را به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ابلاغ کرده است، مقرر شد کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان حمایت مادی و معنوی حداقل یک فرزند یتیم و محسنین را برعهده بگیرند.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: بر اساس آمار موجود بیش از ۳۲ هزار کارمند در استان داریم و به نظر می‌رسد این طرح با تشکیل دبیرخانه‌ای در استانداری، قابل اجرا باشد.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای هریک از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، بستری را فراهم کرده است تا بتوانند کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب فرزند مورد حمایت خود واریز کند.

حق گویان افزود: در حال حاضر هزار و ۴۰۰ فرزند یتیم و ۲ هزار و ۹۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

در حال حاضر حدود ۳۵ هزار نفر و ۹۳۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.