سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۶۰ تخت در بیمارستان فارابی به بیماران کرونایی

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۱۶۰ تخت این بیمارستان به بیماران کرونایی، گفت : بیماران روان و مغز و اعصاب جدا از بیماران کرونایی در بیمارستان پذیرش می‌شوند و بخش‌های بستری آن‌ها نیز کاملا مجزا است و جای نگرانی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیام محمدی رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به قدمت بیش از ۴۰ ساله بیمارستان فارابی، گفت : این بیمارستان یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌ها در بحث درمان بیماران اعصاب و روان است و از استاندارد‌های خوبی در این زمینه برخوردار است.

او با اشاره به استقرار ۲۷۰ تخت بستری در بیمارستان فارابی گفت : این بیمارستان مرکز درمان بیماران مغز و اعصاب است و پنج بخش روانپزشکی و نیز یک بخش مغز و اعصاب در آن فعال است.

محمدی افزود: هم اکنون ۱۰ متخصص مغز و اعصاب، ۱۴ روانپزشک و ۱۵ روانشناس در این بیمارستان فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به راه اندازی مرکز درمان سکته حاد مغزی در این بیمارستان، گفت: این مرکز تکمیل شده، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و اختصاص بخشی از بیمارستان به درمان بیماران کرونایی، فعلا فعالیت آن متوقف شده و این دسته از بیماران هم اکنون در بیمارستان امام رضا (ع) پذیرش می‌شوند.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۱۶۰ تخت این بیمارستان به درمان بیماران کرونایی، گفت: از زمان شیوع کرونا بیمارستان گلستان و بخشی از بیمارستان فارابی به عنوان بیمارستان‌های خاص بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در حال حاضر بیش از نیمی از تخت‌های فارابی به درمان این بیماران اختصاص داده شده است.

محمدی با اشاره به مراجعات روزانه بیماران مشکوک به کرونا به این بیمارستان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۲ هزار نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه داشته‌اند.

او با بیان اینکه همچنان بیماران مغز و اعصاب در این بیمارستان پذیرش می‌شوند، افزود: در حال حاضر محل مراجعه و بخش‌های پذیرش این دسته از بیماران با بیماران کرونایی کاملا جداست و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.