سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن لشکر ۲۸ پیاده کردستان برگزار می‌شود

رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآن مقطع کارکنان پایور و وظیفه در لشکر ۲۸ پیاده کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،مرحله منطقه‌ای بیستمین دوره مسابقات قرآن مقطع کارکنان پایور و وظیفه در لشکر ۲۸ پیاده استان تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

او افزود:این مسابقات در سه مرحله یگانی، منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود و مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات قرآن به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبداللهی گسترش فرهنگ غنی و اصیل قرآن کریم بین کارکنان نزاجا، آشنایی کارکنان با معارف نورانی قرآن و ایجاد رقابت سالم و معنوی بین قاریان و حافظان قرآن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی عنوان کرد.

 

او با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و اذان برگزار شد، گفت: این مسابقات در دو مقطع زیر ۱۵ سال و بزرگسالان برگزار شد. قرعه‌های رشته قرائت تحقیق جهت تمرین و اجرا در مسابقات تعیین شده و شرکت‌کنندگان باید با تمرین بر روی آیات یادشده آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات بالا ببرند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان به قرعه‌های رشته تحقیق اشاره و بیان کرد: سوره نحل آیات ۱۰۳ تا ۱۰۸، سوره عنکبوت آیات هشت تا ۱۳ و سوره زمر آیات ۲۲ تا ۲۷ و آیات ۴۳ تا ۴۸ از قرعه‌های منتخب برای قاریان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات قرآن است.

حجت‌الاسلام عبداللهی در پایان یادآور شد: زمان برگزاری این مرحله از مسابقات متعاقباً از سوی دفتر عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.