سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات بین‌المللی پومسه به میزبانی تهران در حال برگزاری است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در مسابقات بین المللی پومسه تهران که در حال برگزاری است ، یک هزار و ۵۰۰ تکواندوکار از کشور‌های مختلف شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه انتخابات رئیس هیئت تکواندو استان سمنان ضمن بیان اینکه ورزشکاران ۷۴ کشور جهان برای این مسابقات به‌صورت مجازی شرکت کردند، افزود: این رقابت‌ها در مرحله فینال در جریان قرار دارد.

او  بابیان اینکه این رشته نیز همانند سایر ورزش‌ها متأثر از کرونا شده است،افزود : با توجه به این موضوع نمی‌توان با قطعیت گفت که مسابقات در سطح بین‌المللی به چه شکل قرار است دنبال شود.

پولادگر بابیان اینکه به دلیل نزدیکی بیش‌ازحد حریفان در رشته تکواندو اجازه فعالیت در شرایط کرونا داده نشده است، تصریح کرد: بااین‌حال تلاش شد تا فعالیت‌ها، آموزش‌ها، آزمون‌ها و مجمع انتخاباتی هیئت‌ها در این شرایط تداوم داشته باشند و کرونا مانعی برای آن ایجاد نکند.

رئیس فدراسیون تکواندو از برگزاری اردوی تیم بانوان از تاریخ بیستم مهرماه خبر داد و افزود: در مورد وقایع داخلی نیز لیگ تکواندو در رشته پومسه از دو هفته آینده آغاز می‌شود.

در این نشست سعید نوروزی عجم با کسب ۱۳ رأی به مدت چهار سال سکان‌دار هیئت تکواندو استان سمنان شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.