سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرمز شدن وضعیت کرونا در هشت شهرستان کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از قرمز شدن وضعیت کرونا در هشت شهرستان استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به رنگ بندی وضعیت کرونا در شهر‌ها و استان‌های مختلف گفت : رنگ قرمز کرونا نشان دهنده وضعیت خطر است و نشان از تعداد آمار بالای مبتلایان و فوتی‌های بیماری دارد که متاسفانه تعداد زیادی از شهرستان‌های استان هم اکنون در این وضعیت به سر می‌برند.

او گفت : در حال حاضر وضیت کرونا در شهرستان‌های سنقر و کلیایی، ثلاث باباجانی، پاوه، سرپل ذهاب، هرسین، دالاهو، گیلانغرب و صحنه قرمز است.

محمدی با اشاره به اوج گیری دوباره کرونا در استان در هفته‌های اخیر افزود: وضعیت استان در خردادماه قرمز بود که خوشبختانه با همکاری موثر مردم و کاهش مبتلایان به وضعیت زرد تغییر پیدا کرد، اما متاسفانه در هفته‌های اخیر به دنبال بی توجهی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاهد اوج گیری دوباره کرونا هستیم که ادامه این روند می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن وضعیت استان را قرمز کند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بستری‌های جدید کرونا در استان به بیش از ۷۰ مورد رسیده است، گفت: این درحالی است که در مرداد ماه امسال در برخی روز‌ها این تعداد حدود ۲۰ نفر بود.

او از مردم خواست با توجه به سیر صعودی کرونا در استان، بیش از پیش رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته و حتی المقدور در امکان عمومی حاضر نشده و درصورت حضور حتما از ماسک استفاده کنند.

محمدی بر شست و شوی مکرر دست‌ها هم تاکید کرد و افزود: از مردم می‌خواهیم هنگام حضور در سطح جامعه حتما رعایت فاصله فیزیکی را داشته باشند.

او از افرادی که علائم مشابه کرونا دارند خواست حتما به مدت دو هفته خود را در منزل قرنطینه کرده و از سایر افراد جامعه و خانواده فاصله گرفته و استراحت کافی داشته باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تو را به خدا از شهرستانهای قرمز کمتر تردد به مرکز استان داشته باشند مگر در صورت ضرورت این خودش باعث انتشار بیشتر میشه و زحمات بقیه به هدر میره بذارید این مقدار رمق مونده رو برای ارائه خدمات بتونیم حفظ کنیم