سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام خبر داد؛

ضرورت توجه به نوسانات قیمت کالا‌های اساسی در استان ایلام

حجت الاسلام کریمی تبار بر ضرورت توجه به نوسانات قیمت کالا‌های اساسی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: مسئولان با تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم پای کار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در دیدار با بهزاد علیزاده نماینده منتخب مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، با اشاره به وظایف نماینده مجلس در بعد قانونگذاری و نظارت، اظهار کرد: انتظاراتی که مردم از نماینده دارند با وظایف نماینده متفاوت و در حیطه کار‌های اجرایی و مربوط به دولت است.

او با اشاره به لزوم برقراری ارتباط با خداوند، افزود: فراتر از انجام امور دنیوی سعی در اصلاح و بهبود ارتباط با خداوند است و تنها راه در انجام بهتر امورات مردم، ارتباط با خداوند است.

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام در ادامه با بیان اینکه داشتن وحدت رویه بین نمایندگان منتخب دو حوزه در استان به همراه برنامه ریزی بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: مشورت و همفکری برای ارائه هرچه بهتر طرح‌ها و لوایح کارشناسی به کمیسیون‌های مختلف مجلس با استفاده از تیم‌های تخصصی نخبگان استان بسیار مهم است.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه به وضعیت نامطلوب اقتصادی، در کنار نوسانات قیمت گذاری اقلام ضروری و مایحتاج مردم استان تاکید کرد و اظهار کرد: برای رفع مشکلات جوانان در حیطه اشتغال، مسئولان و نمایندگان با تلاش شبانه روزی در رفع مشکلات مردم پای کار باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.