سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی عنوان کرد؛

ضعف قانون در مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: ضعف قانون در حوزه خرده فروشان مواد مخدر مشهود است. در این زمینه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی با تشدید مجازات خرده فروشان در دست اقدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد حسین صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کاشمر گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات زیادی انجام می‌شود، اما اثر پذیری زیادی ندارد از این رو عزم جدی همه ارکان نظام و انجام اقدامات در همه ابعاد با محور مردم در حوزه‌های پیشگیری، درمان، و مقابله را می‌طلبد.

او با بیان اینکه در معتاد شدن یک فرد دو عامل "دسترسی و تمایل" موثر است افزود: هم اکنون به نوعی مقدمات هر دو عامل در جامعه فراهم است از این رو مهم‌ترین وظیفه ما پیشگیری و مبارزه است.

بیشتر بخوانید

مسلم ساقی فرماندار کاشمر هم در این جلسه با اشاره به افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال در کاشمر گفت: ناامن سازی فضا برای قاچاقچیان از طریق ایست و بازرسی، دستگیری توزیع کنندگان، اجرای طرح‌های پاکسازی، فعالیت کمپ‌ها و کلینیک‌های ترک اعتیاد از مهم‌ترین اقدامات در حوزه کشفیات مواد مخدر در این شهرستان بوده است.

او افزود: ایجاد ایست و بازرسی در محورکاشمر به کوهسرخ و نیشابور برای ناامن شدن محور برای قاچاقچیان مواد مخدر و تصمیم گیری در استان یا در سطح ملی برای تغییرو اصلاح روند صدور مجوز کسب عطاری‌ها از حوزه اصناف به حوزه شبکه بهداشت و درمان برای نظارت تخصصی بیشتر ضروری است.


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.