سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات به منظور ایجاد شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، از پرداخت تسهیلات برای تولید و اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا نعمتی مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

او افزود: این میزان تسهیلات در بخش‌های مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی شامل گلخانه و کشت گیاهان دارویی، شیلات و پرورش دام و طیور پرداخت شده است.

نعمتی بیشترین تسهیلات پرداختی را در بخش مکانیزاسیون و گلخانه بیان و اضافه کرد: پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر را در استان فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۳۶۰ فقره پرونده تکمیل و به سیستم بانکی ارسال شده است ادامه داد: از این میزان یک هزار و ۶۷۰ پرونده تایید و تسهیلات آن‌ها پرداخت شده است.

نعمتی با اشاره به تعداد زیاد درخواست‌ها برای دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی استان گفت: متاسفانه امسال منابع تسهیلاتی محدود است و برخلاف تعداد زیاد درخواست‌ها، منابع مالی به اندازه مورد نیاز تامین نشده است با این حال پیگیری لازم از سوی مجموعه جهادکشاورزی برای این موضوع انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.