سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی مجموعه داستانک های گروه‌های جهادی در فارس

ویسنده ادبیات پایداری استان فارس، گفت: مجموعه کتاب داستانک های گروه‌های جهادی شیراز در حال آماده شدن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میثم محمدی نویسنده ادبیات پایداری استان فارس بیان کرد: پس از انتشار اولین کتاب در حوزه فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان فارس در قالب یک اثر داستانی با عنوان اینجا رودخانه‌ای جاریست که پیرامون اقدامات یک گروه جهادی در روستای مظفری است به این فکر افتادم که دیگر خاطراتم را در قالب کتابی جدا بنویسم و به چاپ برسانم.

او، با اشاره به اینکه داستان اینجا رودخانه‌ای جاریست روایتی از یک اردوی سه روزه گروهی جهادی در یکی از روستاهای استان فارس  در قالب داستان است، تصریح کرد: مجموعه داستانک هایی همزمان با کتاب یادشده آماده کردم که شامل ۱۰۰ عنوان داستانک می‌شود و دنبال ناشری برای چاپ آن هستم.

نویسنده کتاب آه ماهی که بر اساس خاطرات جانباز غلام دلشاد نوشته شده است با بیان اینکه حضورش در اردوی جهادی، دنیای جدیدی را مقابلش  گشوده است، ادامه داد: تلاش کردم هرآنچه دیدم، شنیدم، تجربه کردم وپرسیدم به صورت یک روایت داستانی، برخط نگاری کنم.

این نویسنده دهه شصتی که تاکنون ۸ عنوان کتاب در زمینه ادبیات دفاع مقدس نوشته است، افزود: به پاس لحظات نابی که تجربه کردم، سعی می‌کنم در آینده‌ای نزدیک تعداد کارهای جهادی‌ام با کارهای دفاع مقدسم برابری کند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.