سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول خبر داد;

لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط تمامی اصناف شهرستان چرداول

صیدی گفت: به منظور کنترل ویروس کرونا ،رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی توسط تمامی اصناف شهرستان چرداول همچنان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سی و هفتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا با محوریت رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بازگشایی مدارس، در محل فرمانداری شهرستان چرداول برگزار شد.

عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در این نشست ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در روند بازگشایی مدارس و اهم اقدامات تکمیلی پیش رو به منظور پایش و مقابله با بیماری کرونا در مدارس سطح شهرستان، به بیان انتظارات خود از سازمان ها، نهاد‌ها و ادارات سطح شهرستان در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس کرونا پرداخت.

او اظهار کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی توسط تمامی اصناف شهرستان به ویژه نانوایی ها، لازم و ضروری است.

درادامه الیاس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول ضمن تاکید بر لزوم همکاری‌های بین بخشی و اولویت پایش و رعایت نکات بهداشتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در مدارس، اظهار کرد: تعامل و همکاری همه دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا امری ضروری و مهم است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.