سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع یک هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی و نوشت افزار در بیجار

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار گفت:در قالب طرح شور عاطفه‌ها یک هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بیجار توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جواد عزیزی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار گفت: امسال همزمان با بازگشایی مدارس و تقارن آن با ایام محرم و صفر، جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار شد تا شادی روز‌های آغازین مدرسه بین دانش‌آموزان کم بضاعت نیز ایجاد شود.

وی افزود: این نهاد با آموزش و پرورش شهرستان هماهنگ شد که اگر افراد تحت پوششی امسال به مدرسه نرفته باشند، شناسایی و علت عدم حضور آن‌ها بررسی و چنانچه مشکلاتی داشته باشند آن موانع را برطرف کند.

مدیر کمیته امداد بیجار یادآور شد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا، شور عاطفه‌ها به صورت فیزیکی برگزار نخواهد شد و تلاش شد مردم و خیرین کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند را به صورت غیر حضوری و از طرق مختلف از جمله سامانه آنی پرداخت، انجام دهند.

او تاکید کرد:با شیوع ویروس کرونا در جامعه و تغییر در نحوه حضور و تحصیل دانش آموزان نیاز اساسی آن‌ها علاوه بر وسایل مدرسه و نوشت افزار، دستگاه‌های هوشمند مانند تلویزیون، تبلت و تلفن همراه برای این دانش آموزان نیاز است.

عزیزی با اشاره به اینکه مردم با استفاده از کد آنی #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند در زمان برگزاری شور عاطفه‌ها کمک‌های خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در اختیار این نهاد قرار دهند گفت: در شور عاطفه‌ها برای تجهیز دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند مناطق محروم کمیته امداد با مشارکت شبکه‌های نیکو کاری مهر آفرین، موسسه امامیه و رایحه موفق به جمع آوری یک هزار و ۲۵۰ پک تحصیلی شدیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار اضافه کرد: جهت تهیه این اقلام، سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و حمایت خیرین هزینه شد و توسط این نهاد بین جامعه هدف توزیع گردید.

وی افزود: تهیه البسه‌های مخصوص مدارس، کیف، کفش، لوازم التحریر و تامین هزینه‌های خوابگاهی دانش آموزان روستایی و دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند است لذا عموم مردم می‌توانند با شماره ۰۸۷۳۸۷۵۹۷ برای اطلاع از نحوه عضویت در شبکه نیکوکاری تماس گرفته و یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۲۷۲۰۲۳۰۰۸ بنام کمیته امداد امام (ره) شهرستان بیجار نزد بانک صادرات برای واریز وجوه نقدی اقدام کنند.

امسال شور عاطفه‌ها از روز شنبه ۲۲ شهریور شروع شده و تا روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.