سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان از پژوهشگاه تربیت‌بدنی

به‌منظور جذب دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته علوم ورزشی، مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بازدید کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به‌منظور فراهم کردن بستر‌های مناسب جهت جذب دانشجویان خارجی در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، عبدالحمید علیزاده، مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان، با علی شریف نژاد، رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دیدار و گفت و گو کرد.

 شریف نژاد، رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در این جلسه با اشاره به اینکه پژوهشگاه تربیت‌بدنی برای ارتقای وجهه بین‌المللی اهتمام ویژ‌ه‌ای دارد، با ارائه ظرفیت‌های پژوهشگاه در زمینه جذب دانشجویان خارجی از مدیرکل امور دانشجویان درخواست کرد همکاری‌های لازم در این زمینه با پژوهشگاه صورت گیرد.

 علیزاده نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشگاه، ابراز امیدواری کرد و تاکید کرد: در آینده نزدیک همکاری‌های لازم درزمینه جذب دانشجویان خارجی در مقطع تحصیلات تکمیلی در پژوهشگاه انجام شود.

در ادامه این دیدار مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه علوم ورزشی با امکانات موجود، خدمات عمومی و تخصصی قابل‌ارائه در آن و نحوه ارائه خدمات مختلف تخصصی در پژوهشگاه آشنا شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.