سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

اردبیل در زمینه ذخیره دارو‌های مورد نیاز در وضعیت مناسب است

حامد رنجبر گفت: در زمینه ذخیره دارو‌های مورد نیاز استان اردبیل در وضعیت مناسبی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حامد رنجبر، مدیر داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در بازدید از انبار دارویی معاونت غذا دارو و بررسی وضعیت ذخیره دارویی استان گفت: استان اردبیل در زمینه ذخیره دارو‌های مورد نیاز در وضعیت مناسب قرار دارد.

او افزود: ارزیابی وضعیت برای خرید‌های استراتژیک و کمبود‌ها و پیش بینی رفع مشکلات آینده استان اردبیل در حوزه دارو، یکی از وظایف مدیریت داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است و به همین خاطر، بازبینی‌های دوره‌ای از انبار دارویی دانشگاه که مرکز ذخیره دارو‌های مورد نیاز استان می‌باشد با دقت و وسواس ویژه‌ای انجام شده و ضمن بررسی نکات فنی نگهداری دارو، پیش بینی‌های لازم در خصوص تامین دارو صورت می‌گیرد.

مدیر داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: در بحث کرونا و تامین مواد اولیه از قبیل، ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و وسایل دیالیز نیز به نحو شایسته‌ای عمل شده و علیرغم تمامی کمبود‌های کشوری توانسته ایم با تدبیر و همکاری سایر مسئولان استانی، لوازم و امکانات پزشکی و دارویی مورد نیاز استان را تامین کنیم.

رنجبر بیان کرد: در حال حاضر از این لحاظ هیچ دغدغه‌ای در استان اردبیل وجود ندارد و حتی در برخی زمینه‌ها مثل تولید الکل طبی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده ایم.

او همچنین اظهار داشت: از شرکت پخش البرز جهت بررسی وضعیت توزیع دارو‌های سهمیه ای، میزان بدهی و تامین الکل مورد نیاز مراکز درمانی استان اردبیل نیز بازدید دوره‌ای به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.