سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در استان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ فلاحی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: امسال ۱۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

او افزود: این ۱۰۰ برنامه در قالب ۲ هزار برنامه‌ای است که از خرداد ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال انجام خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته، حضور در سخنرانی ویدیو کنفرانس مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در روز ۳۱ شهریور ماه خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه اقتدار ۴۰ در بیرجند افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما قوی هستیم» انتخاب شده است، گفت: در این ایام، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا نیز در سطح استان انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فلاحی از رونمایی ۱۰ عنوان کتاب صوتی و مکتوب در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: ۵۰ عنوان دیگر نیز تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: رونمایی از تمبر چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتدار ۴۰ انجام خواهد شد.

او عنوان کرد: در این مدت، عملیات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز با حضور مسئولان استانی آغاز خواهد شد و انتظار داریم تا هفته دفاع مقدس سال آینده، یک فاز از این طرح عظیم را راه اندازی کنیم.

فلاحی پخش فیلم‌ها و مستندات در خصوص دفاع مقدس، بازگویی خاطرات رزمندگان و نیز تجلیل از ۵ هزار رزمنده استان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برشمرد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.