سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امارات توافق با رژیم اشغالگر قدس را نشانه‌های امیدواری برای منطقه دانست

مدیر ارتباطات استراتژیک وزارت خارجه امارات مدعی شد خیانت این کشور و امضای توافق ابوظبی و تل‌آویو یک پیروزی برای دیپلماسی و نشانه‌های امیدواری جدید برای منطقه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، هند العتیبه، مدیر ارتباطات استراتژیک وزارت امور خارجه و همکاری بین‌الملل امارات در یادداشتی که در روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد: توافق ابوظبی و تل‌آویو یک پیروزی برای دیپلماسی و نشانه‌های امیدواری جدید برای منطقه است؛ این صلح، یک فرصت تاریخی و اساسی است، اما جایگزین صلح بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها نیست.

این مقام اماراتی مدعی شد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات فردا توافق صلح را رسمی می‌کنند، اما مسئولیت تحقق آن بر عهده دو ملت امارات و اسرائیل است.


بیشتر بخوانید:


مدیر ارتباطات استراتژیک وزارت امور خارجه امارات در ادامه ادعاهایش نوشت: ما به دنبال صلح گرم و روابط متقابل با تل آویو هستیم که به نفع هر دو طرف است،  اما تعهد عمیق ابوظبی به مردم فلسطین همچنان محکم است و امارات عربی متحده به شدت از راه حل دو دولتی و حق تعیین سرنوشت فلسطینیان حمایت می‌کند.

العتیبه با محدودکردن مناقشه اعراب و اسرائیل به مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی، گفت که اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها همسایه هستند و باید یک راه حل عادلانه و پایدار برای مناقشه بین آن‌ها یافت.

وی در پایان با تبریک سال جدید یهودیان به صهیونیست‌ها آرزو کرد که این سال به تعبیر او سال صلح، پیشرفت، امید و مدارا باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
reza
۱۱:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
هی هندالعتیبه : شما حکام عرب مرتجع جاهلی مانند کبک سر به زیر برف کرده اید......و یا مانند روباهی که در یک شب مهتابی برای اینکه مانند شتر بزرگ دیده شود و بزرگ به حساب آید دم خودش را به دم شتر گره زد تا زمانی که روباه و شتر روی زمین در حال نشسته بودند هیچ اشکالی وجود نداشت ولی وقتی شتر برخاست تا حرکت کند روباه میان زمین و آسمان معلق ماند و مرتب به پاهای شتر کوبیده میشد و هر چه شتر با سرعت رو به جلو در حال فرار حرکت میکرد ضربات کوبنده بر روباه نگون بخت محکمتر میشد و همواره روباه آرزو میکرد که چرا؟ دمش را به روباه گره زد.............