سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبرهای کمیته امداد:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان/بهره مندی مددجویان کرمانشاهی از مهارت‌های فنی

از ابتدای امسال تا کنون ۳ میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیگزاده رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب با بیان اینکه ۳ میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان اعتبار برای اجرای ۷۷ طرح اشتغالزایی پرداخت شده است، گفت : این طرح‌ها با نظارت کارشناسان حوزه اشتغال اجرا شده که از این تعداد، ۶۷ طرح با مبلغ ۳میلیارد و ۴۵۵میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و تعداد ۱۰ طرح نیز با اعتبار۲۲۰میلیون تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

او با قدردانی از همکاری و تعامل بانک‌های عامل شهرستان در زمینه پرداخت این تسهیلات گفت : بانک‌ها تا پایان سال در پرداخت وام‌ها به مددجویان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

۷ هزار مددجوی کرمانشاهی از مهارت‌های فنی برخوردار می‌شوند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان سال جاری هفت هزار و ۲۷۰ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان برخوردار می‌شوند، گفت : از این تعداد تاکنون حدود سه هزار نفر مهارت‌های فنی لازم را کسب کرده اند.

رضا طاهری گفت: فقدان مهارت‌های فنی اصلی‌ترین دلیل بیکاری مددجویان است.

طاهری با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری و درآمدزایی در گرو ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای رایگان به جامعه مددجویی تحت حمایت است، افزود: تا پایان سال جاری هفت هزار و ۲۷۰ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان برخوردار می‌شوند.

او ادامه داد: از این تعداد تاکنون حدود سه هزار نفر مهارت‌های فنی لازم را کسب کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه آموزش‌های فنی این نهاد به صورت رایگان به مددجویان متقاضی ارائه می‌شود، افزود: تا پایان سال جاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت اختصاص داده می‌شود.

طاهری با یادآوری اینکه در سال ۹۸ نیز هشت هزار و ۳۵۰ مددجوی کرمانشاهی مهارت‌های رایگان فنی و حرفه‌ای کسب کرده اند، ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سرفصل‌های مهارت آموزی، پایدار سازی و مقدماتی به مددجویان ارائه می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مددجویان دارای مهارت فنی از وام‌های اشتغال این نهاد بهره‌مند و یا به مراکز کاریابی به منظور ایجاد فرصت شغلی پایدار معرفی می‌شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.