سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کاشمر خبر داد؛

افزایش کشفیات مواد مخدر در کاشمر

فرماندار کاشمر گفت: ناامن سازی فضا برای قاچاقچیان از طریق ایست و بازرسی، دستگیری توزیع کنندگان، اجرای طرح‌های پاکسازی، فعالیت کمپ‌ها و کلینیک‌های ترک اعتیاد از مهم‌ترین اقدامات در حوزه کشفیات مواد مخدر در کاشمر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کاشمرگفت: با توجه به تغییر نگاه جامعه به فرد معتاد از حالت مجرم به یک فرد ناهنجار و بیمار رویکردجلسات شورا  علاوه بر اقدامات سخت افزاری، بکارگیری همزمان اقدامات نرم افزاری بوده است.

او افزود:کشفیات مواد مخدر به همت نیروی انتظامی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرماندار  کاشمر ایجاد ایست و بازرسی در محورکاشمر به کوهسرخ و نیشابور برای ناامن شدن محور مذکور برای قاچاقچیان مواد مخدر، تصمیم گیری در استان یا در سطح ملی برای تغییرو اصلاح روند صدور مجوز کسب عطاری‌ها از حوزه اصناف به حوزه شبکه بهداشت و درمان برای نظارت تخصصی بیشتر را خواستار شد.
 
مبارزه جدی با مواد مخدر

محمد حسین صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در معتاد شدن یک فرد دو عامل "دسترسی و تمایل" موثر است گفت:در حال حاضر که مقدمات هر دو عامل در جامعه بنوعی فراهم است وظیفه ما برای پیشگیری و مبارزه بیشتر است.

بیشتربخوانید


او با اشاره به اینکه در حوزه خرده فروشان ضعف قانون مشهود است افزود: در این زمینه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی با تشدید مجازات خرده فروشان در دست اقدام است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد:در حوزه مواد مخدر کار زیادی انجام می‌شود، ولی اثر پذیری ندارد که می‌طلبد عزم جدی با حضور همه ارکان نظام و انجام اقدامات در همه ابعاد با محوریت مردم در حوزه‌های پیشگیری، درمان، و مقابله صورت پذیرد.

انتهای پیام//م. د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.