سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان خاش:

با تخلفات صنفی و خدماتی قاطعانه برخورد می‌شود

میر گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندان و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با متخلفان صنفی و خدماتی به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرهاد میر دادستان عمومی و انقلاب خاش در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بازار و واحدهای خبازی، خدماتی، صنفی، توزیعی و دیدار با کاسبان خاش  بیان کرد: در دستگاه قضایی با هیچ فردی تعارف نداریم و اگر گزارشی مبنی بر ظلم بر مردم به ما برسد، برخورد می کنیم.

او  افزود: الحمدلله بیشتر کاسبان خاش از افراد معتمد و خوشنام هستند و از راه حلال کسب درآمد می کنند اما در این میان برخی افراد به مردم اجحاف می کنند که دستگاه قضا به این قبیل افراد توصیه می کند مسیر و رویه خود را تغییر داده و در جهت تامین نیازهای اساسی مردم و پیشگیری از ظلم و مقابله با گرانی و اجرای عدالت حرکت کنند تا خداوند و مردم از آنان راضی و وجدان راحتی داشته باشند.

دادستان خاش اظهار داشت: از مدیران و مسوولان حوزه خدمت رسانی به مردم می خواهیم با قاطعیت از سودجویی و منفعت طلبی برخی افراد جلوگیری کرده و اجازه ندهند حق و حقوق مردم پایمال و در شرایط دشوار اقتصادی به مردم فشار وارد شود.

میر ادامه داد: برای ما قابل پذیرش نیست در جامعه اسلامی مردم از دسترسی به خدمات آسان محروم بمانند و در زمینه مقابله با احتکارکنندگان و کم و گران فروشان کوتاهی شود.

او  گفت: تشدید بازرسی ها و کنترل قیمت ها و برخورد با تخلفات حوزه اصناف و واحدهای خدماتی، تولیدی، توزیعی و خبازی ها باید مورد توجه کارگروه تنظیم بازار و اکیپ های گشت و نظارتی و بازرسی باشد.

دادستان خاش در معیت مدیران صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و غله و رییس و کارشناسان بهداشت محیط از واحدهای خبازی، صنفی، خدماتی و توزیعی این شهرستان بازدید کردند.

میر در جریان این بازدید تاکید کرد: مردم ما نباید در زمینه تامین و عرضه لوازم خانگی، پوشاک، مصالح ساختمانی، لوازم التحریر، کیف و کفش، طلا و جواهرات، قند و شکر و اقلام خوراکی و بهداشتی، کیفیت پخت نان و غیره دغدغه داشته باشند و امنیت بازاریان نیز باید تامین شود تا در شرایط مختلف با آسانی و در کمال امنیت به فعالیت های کسب و کار بپردازند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.