سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجازی دومین جشن داروگ

دومین جشن داروگ به مناسبت نکوداشت نیما یوشیج امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد اسفندیاری سخنگو و مدیر اجرایی بنیاد نیما یوشیج گفت: دومین جشن داروگ به مناسبت نکوداشت نیما یوشیج در دی ماه امسال به صورت اینترنتی و مجازی برگزار خواهد شد.

او افزود: با مساعدت دو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و میراث فرهنگی استان در نظر داریم دومین جشن داروگ را با موضوع تکریم از شاعران زبان تبری و همچنین نهاد‌ها و سازمان‌های کوشا در فرهنگ اندیشه نیمایی و شعر نیمایی و همچنین چند مسابقه برای رده سنی نوجوانان و جوانان در حوزه شعر تبری و نیماشناسی بر قرار کنیم.

اسفندیاری گفت: فراخوان این جشن از اول مهر ماه در رسانه‌های خبری و مطبوعات کشور و مازندران منتشر خواهد شد و شرکت کنندگان محترم سه ماه فرصت خواهند داشت که آثار خود را به صورت مجازی و اینترنتی برای دبیرخانه ارسال کنند.

او افزود: اولین جشن داروگ با حضور مردم و مسولان استان و شهرستان نور در زادگاه نیما یوشیج در روستای ملی و تاریخی یوش در آبان ماه سال ۱۳۹۷با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

اسفندیاری گفت: با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دوستان دیگری که به ما کمک می‌کنند، به زودی شاهد ثبت رسمی بنیاد نیما در شورای انقلاب فرهنگی کشور خواهیم بود.

سخنگو و مدیر اجرایی بنیاد نیما یوشیج افزود: بهمن جمشیدی به عنوان مدیر بخش اجرایی و منصور علی اصغری به عنوان مدیربخش علمی و هیأت داروان انتخاب و مسئولیت خواهند داشت.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.