سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت درس اول دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه البرز گفت: مقاومت و خودکفایی، درسی هایی از دفاع مقدس است که آنها را یاد گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار مولایی، فرمانده سپاه البرز با اشاره به این که درس اول دفاع مقدس، مقاومت بود، مقاومت می تواند معجزه کند به طوری که مقاومت برگرفته از آموزه های دینی است گفت: درس دوم دفاع مقدس این است که ملتی که روی پای خود می ایستد می تواند شیرینی پیروزی را بچشد، ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس "ما می توانیم" را به خوبی اثبات کردند.

فرمانده سپاه البرز افزود:  در زمان دفاع مقدس کوچک ‌ترین و معمولی ترین تجهیزات را نداشتیم اما اکنون بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات به دست توانمند جوانان کشورمان ساخته شده است بدون این که به کشورهای دیگر تکیه کنیم.

سردار مولایی گفت: دفاع مقدس به ما ثابت کرد که اگر وحدت داشته باشیم موفق می‌شویم، ۴۰ سالگی یعنی پختگی و باید تجارب جنگ را یک بار دیگر به مردم بگوییم.

او افزود: در هفته دفاع مقدس در فضای مجازی فعال خواهیم بود تولید محتوا و کارهای فرهنگی که تدارک دیده شده در فضای مجازی منعکس می‌شود.

فرمانده سپاه البرز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴۰ هفته هر استان به مدت یک هفته اتفاقات هشت سال دفاع مقدس را به نمایش می گذارد.

سردار مولایی افزود: همایش یادگاران دفاع مقدس،کاروان رزمندگان دیروز و مدافعان سلامت امروز، مراسم های آبروی محله، افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی، فعالیت های فرهنگی در نمایشگاه دفاع مقدس و معرفی دستاوردها و اقدامات در زمان جنگ و بعد از آن مهم ترین برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام / ر.ن 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.