سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان زنجان پرونده معوق قابل طرح در موضوع کمیسیون عفو ندارد

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به به‌روز بودن رسیدگی به همه درخواست‌های کمیسیون عفو در استان گفت: زنجان پرونده معوق قابل طرح در موضوع کمیسیون عفو ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان گفت:خوشبختانه شاهد حرکت خوب و سریع در راستای رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های ماده ۴۷۷ هستیم که جای تقدیر و تشکر را دارد.


او افزود: راجع به پرونده‌های اعمال ماده ۴۷۷ تلاش دادگستری استان زنجان این است که ممیزی را با دقت بیشتری در استان انجام دهیم تا بتوانیم موارد کمتری به تهران جهت بررسی پرونده‌های مذکور ارسال کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه استان زنجان از استان‌هایی که حجم زیادی پرونده ها‌ی ماده ۴۷۷ را به تهران ارسال می‌کند، نمی‌باشد که این امر نشانگر دقت بالای قضات استان می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی تصریح کرد: دبیرخانه کمسیون عفو در استان زنجان بسیار فعال می‌باشد بطوریکه تمام درخواست‌ها به روز می‌باشد و پرونده معوق که قابل طرح در کمسیون عفو استان باشد وجود ندارد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان افزود: تبادل اطلاعات در بین استان‌ها در خصوص مسائل مربوطه به اعمال ماده ۴۷۷ و سایر موارد می‌تواند راهگشا باشد. اگر استانی توفیقاتی در خصوص مسائلی کسب کرده در اختیار استان‌های دیگر قرار بگیرد تا ان‌ها نیز از این موارد استفاده بهینه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ن
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.