سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت برای خدمت به مردم باشد/مردم کار می‌خواهند

احزاب سیاسی در کشور باید برنامه ارائه دهند که اگر قدرت را بدست گیرد در هر حوزه ای چه کاری خواهند کرد.

حجت الاسلام عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: ما در کشور حزب واقعی دارای برنامه نداریم که اگر قدرت را بدست گیرد در هر حوزه‌ای چه کاری خواهند کرد و رقابت‌ها باید بر سربرنامه باشد، وقتی برنامه نیست سر تخریب رقابت می‌کنند و به جای گشایش امور، باعث تخریب نظام می‌شوند و کمک شایانی به ضدانقلاب می‌کنند.

او افزود: شورای نگهبان نباید به حزبی که برنامه‌ی مورد تایید نخبگان نداشته باشد اجازه فعالیت سیاسی و حرکت به سوی قدرت و دور خیز برای رسیدن به مناصب را بدهد.

حجت الاسلام عبادی گفت : اگر اینگونه شود، مردم هم بعد از ۴ سال سردرگم نیستند و حزب پاسخگوی مردم خواهد مردم بود.

از حسابرسی شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان تا آغاز نهضت آبخیزداری در کشور

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی گفت : حدود ۴۰ درصد بودجه خراسان جنوبی را در سال ۹۵ افزایش دادیم به طوری که در مجلس خراسان جنوبی رتبه اول بودجه را کسب کرد

او افزود: تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کردیم به قوه قضاییه ارجاع داده شد و پس از حسابرسی مقداری از تخلف ۱۵ هزار میلیاردی برگشت داده شد.

عبادی بیان اینکه عضو فراکسیون جانبازان و معلولین بودم گفت: مصوبه قانون جامع معلولین را تصویب کردیم تا حمایت‌های بیمه‌ای و  معلولین به طور جامع انجام شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد جاده بیرجند قاین طی پیگیری‌های متعدد به اتمام رسید، با اختصاص ردیف بودجه‌ای راه آهن و با همت استاندار عملیات اجرایی آن از چندین نقطه در استان آغاز شد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه ۵ برابر آب‌های زیرزمینی، به صورت روان آب داریم که هدر میرود، گفت: با ارائه طرحی، مجوز برداشت از صندوق توسعه برای آبخیزداری و آبرسانی صادر شد و نهضت آبخیزداری و آبرسانی به مناطق ویژه شکل گرفت و سهم ویژه‌ای برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شد.

عبادی بیان کرد: توسعه آموزش عالی در استان، طرح تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح تفحص از هدفنمندی یارانه‌ها را دنبال کردیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: اولویت گازرسانی به خراسان جنوبی، جنوب کرمان و سیستان بلوچستان از دیگر مصوبات مجلس بود

او با بیان اینکه هم اکنون هیئت علمی دانشگاه بیرجند هستم تصریح کرد: حقوق دریافتی از دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی، امسال به ۸ میلیون تومان رسید.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.