سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار امیدیه:

رسیدگی به مشکلات بانوان امیدیه ضروری است

رفیعی گفت: رسیدگی به مشکلات بانوان امیدیه و رفع دغدغه‌های آن‌ها باید در اولویت کمیسیون امور بانوان شهرستان قرار گیرد.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون امور بانوان با حضور نمایندگان بانوان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی گفت: پیگیری جدی مشکلات و رفع دغدغه‌های این قشر از جامعه ضروری است.

او افزود: بانوان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید دغدغه ها، مسائل و مشکلات این قشر مورد توجه و پیگیری دائمی قرار داشته باشد، به ویژه در زمان کنونی به دلیل شیوع بیماری کرونا، برخی فعالیت‌ها بیرون از منزل متوقف شده است و استفاده از فضای مجازی برای پیشبرد امورآن‌ها و تدارک برنامه‌های مفرح بسیار ضروری است.

رفیعی اظهار داشت: ادارات و نهاد‌ها موظف هستند گزارشی از اقدامات خود در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در حوزه بانوان و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان امیدیه را تنظیم و در اسرع وقت به فرمانداری تحویل دهند تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات اجرایی شود.

فرماندار شهرستان امیدیه تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محدودیت اجرا می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونای استان خوزستان نسبت به برگزاری برنامه‌های این هفته اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.