سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح برق امید در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اجرای طرح برق امید در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند، گفت: مشترکان خانگی در مازندران می‌توانند در طرح برق امید مشارکت و از تخفیف صد درصدی بهای برق بهره‌مند شوند.

او افزود: طرح برق امید با هدف اصلاح الگوی مصرف همه خانوار‌های ایرانی تدوین شده و وزارت نیرو نیز در سه سال گذشته طرح‌های تشویقی مختلفی برای عبور از پیک بار اجرا کرده است چرا که در تابستان مصرف برق افزایش بسیاری می‌یابد که باید مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اعطای تخفیف هزینه‌های شهرداری و نظام مهندسی برای ساختمان‌هایی که بر مبنای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان (صرفه جویی انرژی) ساخته می‌شوند، گفت: مشترکان می‌توانند جهت اخذ وام بانکی برای نصب پانل‌های خورشیدی متصل به شبکه در کاربری‌های خانگی و پرداخت سود این وام‌ها از محل صرفه جویی طرح برق امید به بانک معرفی شوند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا موسوی
۲۱:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
بنده 9سال پیش در شهر نور مازندران خانه مسکونی خریدم هر ماه یکی و دوهفته در ان سکونت میکنم الگوی مصرفم زیر 100 کیلو وات میباشد برق منزل بنده نیز در طرح امید میباشد