سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات احداث و تکمیل دو باب مدرسه خیر ساز

خانواده شهید حیدر علی جدایی، پس از اهدای زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع واتمام مراحل فنداسیون و احداث سازه‌های مدرسه‌ای ۱۲ کلاسه، کار اتمام این ساختمان را به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رضا اسدی یکی ازاعضای خانواده خیر مدرسه ساز، جهت تامین زمین و احداث مدرسه تا این مرحله هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال صرف کرده اند.

او با بیان اینکه این پروژه تاپایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید افزود: جهت تکمیل ساختمان این مدرسه، پیمانکار آن مشخص شده و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال صرف خواهد شد.

همچنین در راستای اجرای طرح آجر به آجر، تفاهم نامه احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه در سراب با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به همت خیر نیکوکار آقای کرامت اسدی دمیرچی منعقد شد.

این خیر مدرسه ساز متعهد شد کار ساخت مدرسه ۶ کلاسه را تا شروع سالتحصیلی ۱۴۰۰ به اتمام برساند.

نجفی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس آذربایجان شرقی، با قدردانی از عمل خیرخواهانه وراث مرحوم حاج صادق اسدی گفت: خیرین مدرسه ساز با نیت‌های خالصانه، آسمانی وآگاهی از وضع فضا‌های آموزشی و نظام تعلیم و تربیت ثروت خود را در راه مدرسه سازی گذاشته تا گسترش علم و دانش را در کشورمهیا سازند و رضایت خالق آفرینش را جلب نمایند.

او با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر افزود: ما به دنبال مشارکت همگانی مردم در امر مقدس مدرسه سازی هستیم و هر فرد می‌تواند با حداقل میزان درآمد و مبلغی حتی با پرداخت هزینه یک آجر در این طرح مشارکت داشته و خیر مدرسه ساز شود.

او ادامه داد: این تفاهم نامه بیست و سومین پروژه در راستای اجرای طرح آجر به آجر در سطح استان می‌باشد که بر اساس آن یک مدرسه شش کلاسه درشهرستان سراب با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیکوکار حاج کرامت اسدی دمیرچی به نمایندگی از وراث خانواده مرحوم حاج صادق اسدی ساخته می‌شود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.