سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث ورزشگاه در مهاباد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: برای احداث ورزشگاه فوتبال روستای دریاس مهاباد بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

قرنی مصطفی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تاکنون برای احداث ورزشگاه فوتبال روستای دریاس مهاباد بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۳۵۰ میلیون تومان از طرف دهیاری و مابقی از طرف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تامین شده است.

او با اشاره به اینکه چمن مصنوعی این ورزشگاه با ۳۰۰ میلیون تومان هزینه خریداری و نصب شد، افزود: چمن مصنوعی خریداری شده ساخت داخل کشور و مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) است.

مصطفی پور ادامه داد: مشکلات موجود در نگهداری چمن طبیعی به ویژه مشکل کمبود آب برای آبیاری آن موجب شد تا با نظر کارشناسان از چمن مصنوعی در استادیوم‌ها منطقه استفاده شود.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: علاوه بر این، چمن مصنوعی ورزشگاه روستای حاجی‌خوش مهاباد نیز با ۳۰۰ میلیون تومان هزینه خریداری شده که مراحل نصب آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

مصطفی پور تصریح کرد: ورزشگاه شهر خلیفان هم در حال تکمیل زیرساخت، فنس‌کشی و آماده‌سازی برای نصب چمن مصنوعی است که در صورت تکمیل فرآیند ساخت، اداره کل ورزش و جوانان در راستای خرید و نصب چمن مصنوعی آن اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.