سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح «حق تقدم عابر پیاده» از ابتدای مهر در مشهد

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با همکاری پلیس راهور، اقدامات جدی حوزه فرهنگی در خصوص کلان پروژه «حق تقدم عابر پیاده» از مهر ماه در مشهد آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد محسن مصحفی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در حاشیه نشست بررسی پیشرفت کلان پروژه «حق تقدم عابر پیاده» گفت: پروژه «حق تقدم عابر پیاده» در چهارچوب آموزش فرهنگ شهروندی در حال اجرا است.

او افزود: این پروژه به صورت مشترک میان معاونت فرهنگی و معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک و در دو بخش زیرساخت ها از جمله ایمن سازی گذرگاه های عابر پیاده و در کنار آن اقدامات فرهنگی و آموزشی از پارسال آغاز شده است.

 رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه پارسال کارهای زیادی در حوزه زیرساخت ها و فرهنگ سازی صورت گرفته است، ادامه داد: در این مدت شاید تعداد زیادی از شهروندان نیز شاهد اجرای پروژه هایی برای مناسب سازی و ایمن سازی تقاطع ها و گذرگاه های عابر پیاده در نقاط مختلف شهر بوده اند.

مصحفی بیان کرد: پارسال بیش از ۹۰ تقاطع و گذرگاه ایمن سازی شده است که اجرای زیرساخت ها و ایمن سازی گذرگاه ها و تقاطع های پرتردد امسال نیز از سوی همکاران ما در معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: آگاهی دادن به مردم و آموزش در خصوص کلان پروژه «حق تقدم عابر پیاده» تا قبل از فراگیری ویروس کرونا که بسیاری از فعالیت های فرهنگی را تحت تاثیر قرار داد، یکی از عمده ترین فعالیت های سازمان اجتماعی و فرهنگی بود.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه خوشبختانه پلیس راهور تاکنون همکاری خوبی در اجرای کلان پروژه «حق تقدم عابر پیاده» با شهرداری مشهد داشته است، تاکید کرد: در حوزه آموزشی نیز تاکنون، آموزش همکاران مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانان از پارسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد و به دنبال آن تاکسیرانان نیز تحت این آموزش ها قرار خواهند گرفت.

مصحفی اظهار کرد: کلان پروژه «حق تقدم عابر پیاده» در حوزه ایمن سازی تردد عابران پیاده که در شهر مشهد در حال اجرا است، به عنوان یک الگو در کشور مطرح است.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.