سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی لیگ برتری فوتسال به تیم ستارگان ورامین نزدیک‌تر شد

تیم فوتسال ستارگان ورامین پس از کنار رفتن داورزنی از سرمربیگری این تیم، تا حدود زیادی با یکی از مربیان لیگ برتری به توافق رسیده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ستارگان ورامین برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال بعد از آنکه رضا داورزنی سرمربی موفق فصل گذشته خود را از دست داد، این روز‌ها با گزینه‌های مختلفی در حال مذاکره است تا بتواند یکی از آن‌ها را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کند. یکی از این گزینه‌ها حمید بی غم سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان است که مسئولان باشگاه ستارگان در چند روز گذشته صحبت‌هایی را با او انجام دادند و اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال بسیار زیاد بی غم سرمربی فصل بعد ستارگان ورامین خواهد شد.


بیشتر بخوانید


بی غم پیش از آنکه با مسئولان باشگاه ستارگان ورامین وارد مذاکره شود، با مدیران باشگاه کراپ الوند صحبت‌هایی را انجام داد، اما در نهایت مسئولان تیم فوتسال کراپ تصمیم گرفتند رضا لک را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کنند و حال به نظر می‌رسد بعد از این انتخاب، بی غم تصمیم نهایی خودش را بگیرد و به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال ستارگان ورامین انتخاب شود. به هر حال باید منتظر ماند و دید در نهایت بی غم چه تصمیمی برای آینده کاری خود می‌گیرد. آیا او به تیم ستارگان ورامین می‌رود و یا اینکه تصمیم می‌گیرد امسال در هیچ تیمی مربیگری نکند؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.