سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان مهاباد ۴۰ پرنده و حیوان وحشی را نجات دادند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: ۴۰ پرنده و حیوان وحشی در مناطق مسکونی پس از زنده گیری به دامان طبیعت بازگردانده شدند.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ پرنده و حیوان وحشی در مناطق مسکونی این شهر پس از زنده‌گیری به دامان طبیعت بازگردانده شده است که از این تعداد سه مورد عقاب بوده است.

احمدی با اعلام اینکه امداد و نجات محدود به انسان‌ها نیست و هر جا جان موجود زنده‌ای در خطر باشد نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی وارد عمل خواهند شد، افزود: آتش نشانان این تعداد پرنده و حیوانات را بدون اینکه آسیب دیگری به آن برسد، زنده گیری و پس از درمان اولیه در دامان طبیعت رهاسازی شدند.


بیشتر بخوانید


 مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حیوانات موذی و وحشی در مناطق شهری و یا منازل مسکونی خود مراتب را بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.