سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ درصد اعتبارات راه‌آهن بوشهر اختصاص یافت

استاندار بوشهر گفت: پارسال و امسال برای اجرای طرح راه‌آهن بوشهر - شیراز ۱۰۰ درصد اعتبارات را گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگو برای همه ما هستند تا راه را در مسیر خدمت‌گذاری به مردم فراموش نکنیم.

او عنوان کرد:استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد و این استان باید سال‌ها پیش از خط ریل برخوردار می‌شد، ولی انجام نشده است.

گراوند افزود: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و پارسال و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم. دنبال نوکری کردن برای مردم هستیم.

او ادامه داد: در مرکز استان بوشهر تک بیمارستانی هستیم و کمبود‌های بسیار زیادی در بوشهر داریم. بیمارستان شهدای هسته‌ای تا مهر به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید

آیا صدای سوت قطار به گوش بوشهری‌ها می‌رسد؟


استاندار بوشهربیان کرد: مشکل آب را در استان بوشهر حل کردیم و۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر پارسال و امسال هزینه کرده‌ایم.

گراوند گفت: طرح فاضلاب جنوب شهر بوشهر آغاز شده است و بخش زیادی از فاضلاب قبلی بوشهر و ایستگاه‌ها را بازسازی خواهد شد.

او عنوان کرد: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی بدانند که حداکثر ۲۰ درصد از منابع در اختیار استان است و ۸۰ درصد اعتبارات ملی است و باید مسیر‌های استفاده از منابع ملی برای توسعه استان استفاده شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: همه مدیران به سراغ منابع ملی بروند. اگر به سمت سیستم وزارت‌خانه‌ها نرویم منابع از دست ما می‌رود و به جای دیگری می‌رود. سازمان‌ها و وزارت‌ها منابع خوبی برای استان‌ها دارند.

گراوند ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات بسیار مهم است و خدمت‌رسانی در این شرایط نیز باید مد نظر باشد. توسعه خدمات غیرحضوری نیز دارای اهمیت است و باید مد نظر باشد.

او با اشاره به بازگشایی مدارس تحت تاثیر شرایط کرونا، افزود: زیرساخت‌های ارتباطی در برخی از مناطق استان مشکل دارد که باید این زیرساخت‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.