سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت‌های ورزشی اردبیل با ساخت ۶ زمین چمن جهش می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار است تا سال آینده ۶ زمین چمن مصنوعی و طبیعی در مناطق مختلف استان اردبیل با هدف توسعه ورزشی در منطقه راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در مدت زمانی که سکان‌دار مدیریت اداره ورزش و جوانان استان بودم تمام تلاش خود را برای توسعه فوتبال استان به کار گرفته‌ام و اتفاقات خوبی برای فوتبال اردبیل در راه است

او افزود: بنده نیز همانند بسیاری از طرفداران فوتبال، پیشکسوتان و بزرگان فوتبال دغدغه‌ام احیای فوتبال استان است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد و قصد این است که مشارکت پیشکسوتان برای توسعه فوتبال دوچندان شود چرا که اگر وحدت و همدلی بزرگان فوتبال نباشد ما مسئولان به تنهایی نمی‌توانیم فوتبال را توسعه دهیم.

انوشیروانی از راه‌اندازی ۶ زمین چمن مصنوعی و طبیعی تا سال آینده در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: بنده قول می‌دهم زیرساخت‌های لازم را تا سال آینده برای میزبانی از مسابقات فوتبال به نحو اساسی و مطلوب کاملا آماده باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: اراده و همت بزرگان و پیشکسوتان فوتبال استان اردبیل می‌تواند بزرگانی همچون علی دایی را برای رشد و توسعه فوتبال اردبیل ترغیب کند و انتظارم این است در این زمان همگان دست به دست هم داده و به دور از حاشیه و نقد‌های غیرکارشناسی در راستای توسعه فوتبال استان همت داشته باشیم.

انوشیروانی از بازسازی ورزشگاه علی دایی و تختی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این دو مجموعه به صورت ویژه ساماندهی شده و در اختیار جامعه فوتبال قرار می‌گیرد.

وی از تلاش‌ها و عملکرد هیئت فوتبال استان اردبیل و رئیس این هیئت قدردانی و افزود: اقدامات خوب و شایسته‌ای توسط هیئت فوتبال انجام شده که قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما جذب سرمایه‌گذاران خصوصی برای تیم‌داری در فوتبال اردبیل است و تاکنون با سرمایه‌گذاران بزرگی مذاکره و جلسه برگزار کردیم و انتظار می‌رود در روز‌های آینده خبر و اتفاق خوبی برای فوتبال استان اردبیل رخ دهد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.