سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز خودرو‌های امدادرسان قزوین به امکانات اطفای حریق

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از تجهیز خودرو‌های امدادرسان مستقر در سطح راه‌های اصلی و فرعی استان قزوین به امکانات اطفای حریق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: براساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران مقرر شد حدود ۱۰۵ دستگاه خودرو امدادرسان مستقر در آزادراه ها، بزرگراه ها، جاده‌های اصلی و فرعی به کپسول‌های آتش‌نشانی مجهز شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ دستگاه متولی برای اطفای حریق خارج از شهر‌ها و اماکن جمعیتی وجود ندارد و به طور معمول با وقوع هر حادثه آتش سوزی، تا رسیدن ماشین‌آلات و تجهیزات آتش نشانی به محل حادثه با خسارت‌های مالی و گاهی جانی روبرو می‌شویم، بهترین راهکار برای کاهش چنین آسیب‌هایی، تجهیز خودرو‌های امدادرسان سطح جاده‌ها بود.

مهدیخانی یادآور شد: براین اساس و برای کمک به حل موضوع قرار شد تا از این پس، کپسول‌های آتش نشانی  این خودرو‌ها توسط سازمان آتش نشانی و با نظارت مدیریت بحران استان به طور رایگان شارژ شود.

نیرو‌های امدادخودرو کانونیان در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان همه ساله با استقرار در راه‌های ارتباطی استان قزوین به خودرو‌هایی که دچار نقص فنی شده و یا اینکه به خدمات خودرویی نیاز داشته باشند با بهره‌گیری از نیرو‌های آموزش دیده و فنی، خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.