سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملوان گناوه از راهیابی به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی بازماند

تکلیف چهار تیم راه‌یافته به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی مشخص شد و ملوان بندرگناوه از راهیابی به این مرحله بازماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در بازی سوم و پایانی مرحله دوم گروه اول لیگ برتر فوتبال ساحلی که شامگاه شنبه در دهکده گردشگردی بوشهر برگزار شد تیم صنعت فرش حداداصفهان با برتری ۷ بر۶ مقابل سپاهان سمنان به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر ساحلی را یافت.

دیگر بازی این گروه به دلیل کناره گیری شهریار ساری مقابل پارس جنوبی بوشهر برگزار نشد و نماینده استان بوشهر با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و تیم فرش حداد اصفهان با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور شدند.

ملوان بندر گناوه دیگر نماینده استان بوشهر هم که در گروه دوم این رقابت‌ها حضور داشت، در یزد با قبول شکست ۵ بر ۳ مقابل موج سواران نوشهر از صعود به مرحله پایانی باز ماند.


بیشتر بخوانید


ملوانی‌ها که نخستین حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی تجربه می‌کردند، به خوبی توانستند تا مرحله دوم پیش بیایند و حتی در این مرحله گلساپوش یزد قهرمان دور قبل به دشواری توانست از سد این تیم بگذرد، اما بخت با ملوان یار نبود و با کسب ۳ امتیاز از صعود جاماند.

به این ترتیب از این گروه گلساپوش یزد با ۷ و موج سواران نوشهر با ۶ امتیاز به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه یافتند.

 مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی با شرکت تیم‌های پارس جنوبی‌بوشهر، فرش حداداصفهان، موج سواران نوشهر و مقاومت گلساپوش یزد،  اواخر شهریور یا اوایل مهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.