سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۳۳ فقره پروانه عبور ترافیکی در سیستان و بلوچستان صادر شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۸۳۳ فقره پروانه عبور بار‌های ترافیکی در سالجاری از سوی این اداره‌کل برای متقاضیان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ایوب کردمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  گفت: در راستای حفظ و حراست از راه و ابنیه فنی مسیر‌ها و نیز به‌منظور تامین ایمنی تردد و همچنین عدم بروز اختلال در تردد وسائط نقلیه در راه‌های ارتباطی، مشخصات بار‌هایی که نیاز به حمل شدن دارد باید به لحاظ ابعاد و وزن منطبق با مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها باشد.

اوافزود: در برخی شرایط خاص نیاز به جابجایی محموله‌هایی با مشخصاتی خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها وجود دارد که این مجموعه از بار‌های خاص ملزم به دریافت پروانه عبور از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان‌های باری دارای بار ترافیکی قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است. 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.