سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث یکشنبه ۲۳ شهریور ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارق حرفه‌ای در ماهشهر

حوادث امروز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق حرفه ای در ماهشهر مهمان قانون شد

سرهنگ رضا پاپی رئیس پلیس بندر ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان دستور ویژه به ماموران انتظامی این فرماندهی  جهت شناسایی سارق یا سارقان ابلاغ شد.

او بیان داشت: ماموران کلانتری بندر امام خمینی (ره) با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری شگرد‌های پلیسی مخفیگاه یک سارق حرفه‌ای مغازه را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و پس از کسب هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات پلیسی سارق را قبل از متواری شدن دستگیر نمودند.

سرهنگ پاپی افزود: در بازرسی از محل سکونت متهم یک دستگاه خودرو پراید، ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی و مقدار ۶ گرم هروئین کشف شد.

دستگیری سارقان به عنف تلفن همراه در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های سریالی به عنف تلفن همراه در برخی مناطق شهرستان اهواز که یکی از موارد سرقت به عنف از ۳ خانم و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی وگشت زنی هدفمند ۲ سارق مذکور در حال پرسه زدن برای سرقت از شهروندان شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ضمن اشاره به اینکه با دعوت از ۶ نفر شکات به کلانتری به صورت چهره به چهره سارقان را شناسایی کردند، بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت به عنف و ۲ فقره عادی موبایل قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.