سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قرار داشتن در آستانه فصل پائیز، احتمال داد که طی روز‌های آینده، خصوصا مهرماه، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در استان فارس باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی گفت: در آستانه فصل پائیز قرار داریم و هر سال در این فصل شاهد افزایش شیوع و موارد ابتلا به آنفلوآنزا بوده‌ایم، لذا افزایش شمار مبتلایان به کووید۱۹ نیز جزو احتمالات مد نظر سیستم بهداشت و درمان قرار دارد.

او افزود: موضوع تهیه و توزیع واکسن آنفلوآنزا بین گروه‌های هدف بر عهده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و امسال به حتم برنامه‌ریزی مشخصی در این زمینه وجود دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه فارس در مرحله هشدار و زرد کرونایی قرار دارد، افزود: هم اینک ١٠ شهرستان استان، قرمز، ٢١ شهرستان زرد و ٥ شهرستان سفید است.

او بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های نمازی، شهید چمران، شهید فقیهی و بعثت در مدار پذیرش بیماران کرونابی قرار دارند.

همتی با بیان اینکه اکنون ٥٠ تا از ٦٠ درصد ظرفیت تخت‌های کرونایی در بیمارستان‌های شیراز اشغال است، ابراز امیدواری کرد که با رعایت بیشتر نکات بهداشتی توسط مردم شاهد کاهش آمار افراد بستری باشیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.