سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی یکی از اعضای باند سرقت منازل شمال غرب تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یکی از اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل ۷ میلیاردی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری گفت: هفدهم خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۴۲ کن تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ساعت ۶ صبح هفدهم خرداد ماه برای مسافرت از منزل خارج شدم که اواخر شب یکی از همسایگان با من تماس گرفت و اعلام کرد سارقان به منزلم دستبرد زده اند که سریعا به خانه برگشتم و مشاهده کردم درب ورودی آپارتمان واقع در طبقه ۵ تخریب و سارقان وارد منزل شده و ضمن بهم ریختن وسایل منزل، اشیاء قیمتی، اسلحه شکاری به همراه مقادیری فشنگ و مبلغی وجه نقد در مجموع به ارزش ۷ میلیارد ریال را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با ثبت اظهارات مال باخته کارآگاهان برای بررسی موضوع و شناسایی شیوه و شگرد سارقان به محل وقوع جرم رفته و در تحقیقات میدانی موفق شدند یکی از سارقان به نام احمد که از مجرمان حرفه‌ای بوده را شناسایی کنند.

وی گفت: با شناسایی اولین متهم کارآگاهان در گام بعدی موفق شدند محل اختفای احمد واقع در تهرانسر را شناسایی و با اخذ دستور از دادیار دادسرای ناحیه ۵ تهران وی را در بیست و چهارم خرداد ماه در یک عملیات منسجم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری از اموال شاکی را کشف کنند.

سرهنگ اختیاری توضیح داد: احمد پس از دستگیری ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت: با همدستی ۳ تن از دوستانم به نام‌های حسین، حمید و رضا این سرقت را انجام داده ام که بعد از سرقت و تقسیم اموال آن سه نفر به شهرستان‌های غربی کشور متواری شدند و از محل مخفیگاه آن‌ها اطلاعی ندارم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح احمد به جرم سرقت، پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

ایشان در ادامه از شهروندان خواست: منازل خود را به سیستم‌های هشداری و همچنین دوربین‌های مداربسته با کیفیت مناسب تجهیز کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.