سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت شهادت شهیده مدافع سلامت

سردار میرزایی در پیامی شهادت مدافع سلامت شهیده فاطمه شفیعی نژاد را به خانواده و کادر درمانی این شهیده تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی شهادت مدافع سلامت شهیده فاطمه شفیعی نژاد را به خانواده و کادر درمانی این شهیده تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام تسلیت فرمانده انتظامی مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ایثارگرانه و ارزشمند جهادگران و مدافعان سلامت در سنگر دفاع از جان همنوعان و هموطنان مبتلا به ویروس مهلک کرونا، زمانی به تجلی در می‌آید که اینگونه وداع غم انگیز کادر پزشکی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را شاهد باشیم.

بی شک مجاهدت این پرستار فداکار در خط مقدم خدمات رسانی به مردم که با جانفشانی همراه بود، جلوه‌های بی نظیری از ایثار اجتماعی و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی در جریان مبارزه با گسترش ویروس کرونا را به نمایش گذاشته است.

این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این شهیده مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه دانشگاه علوم پزشکی مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت استان تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.