سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیز بلند اصفهان در شمار مبتلایان کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت استان اصفهان به لحاظ ابتلای موارد مثبت قطعی به بیماری کرونا در حال افزایش به سمت یک قله جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، طاهره چنگیز  رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: متاسفانه افزایش تعداد موارد مثبت قطعی جدید ویروس کرونا در استان مشاهده می‌شود که باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود و مردم نیز همه موارد شیوه نامه های  بهداشتی را جدی بگیرند. مراقبت جدی و اقدامات همه جانبه از سوی مسئولان استان و مردم الزامی است تا مبتلایان شناسایی و قرنطینه شوند.

او  اظهارکرد: در صورتی که موارد مبتلا به کرونا افزایش یابد بیمارستان‌ها آمادگی کامل برای خدمت رسانی دارند.با توجه به خیزی که استان اصفهان در حال تجربه است، امیدواریم این خیز نمود در موارد بستری نداشته باشد و اقدامات سرپایی به نحو مناسب انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد:بحث آموزش و پرورش اولویت بوده و به هیچ عنوان نباید متوقف شود، اما در این شرایط باید روش آموزش تغییر کند.مسلم است که آموزش حضوری موثرتر و ارزشمندتر از آموزش غیر حضوری است از این رو به والدین توصیه می‌کنم اگر امکان انجام و پشتیبانی از آموزش غیر حضوری فرزند خود را دارند در این شرایط بحرانی استان فرزندان را به مدرسه نفرستند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.