سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی عمران مطرح کرد؛

احداث خوابگاه ۳ طبقه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای اهواز

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود ۲ هزار و ۴۵۰ متر و با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز احداث می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، احمد شکوری به نمایندگی از خیرین معزز حاج محمد علی عصاریان و حاج احمد عصاریان در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی نشستی با ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، تفاهم نامه تأمین و پرداخت اعتبار جهت تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه‌های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اهواز  را به امضا رساندند. 

صالحی عمران در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود ۲ هزار و ۴۵۰ متر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در ۱۸ ماه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای ۳۹۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در مدت اجرای ۱۲ ماه احداث کنند.

او افزود: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای انجام خواهد شد و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط‌های آموزشی در تمامی مراحل هستند.

صالحی عمران در پایان یادآوری کرد: با عنایت به همکاری مجمع حامیان و خیرین دانشگاه و مساعدت خیرین آموزش عالی دو تفاهم نامه دیگر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سیرجان و ۶۰ میلیارد ریال در شهر مقدس قم به امضا رسیده و عملیات عمرانی آن‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.