سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین دوره تربیت مربیان طرح ملی یاریگران زندگی در نهاوند

نخستین دوره تربیت مربیان طرح ملی یاریگران زندگی با حضور مربیان کانون‌های منتخب طرح در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میری، مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: نخستین دوره تربیت مربیان طرح ملی یاریگران زندگی با آموزش پیشرفته مبارزه و پیشگیری از اعتیاد ویژه مربیان و مدیران منتخب و برتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان با تدریس حجت الاسلام علی احدی یکی از استادان حوزه و دانشگاه تهران و قم در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی شهرستان نهاوند به مدت یک روز برگزار شد.

میری افزود: نخستین دوره طرح یاریگران زندگی به شکل متمرکز در چند نقطه از کشور برگزار می‌شود که شهرستان نهاوند یکی از آن‌ها بود.

او ادامه داد: تهیه نسخه تصویری از دوره آموزشی برای بارگذاری در سامانه‌های آموزشی و درگاه‌های اینترنتی برای بهره برداری سایر کانون‌های سراسر کشور از ویژگی‌های مهم این طرح بود.

میری ابراز داشت: این دوره برای نخستین بار در یک شهرستان اجرا شد و قرار است پس از موفقیت این طرح که با نظارت مستقیم ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و استان در نهاوند برگزار شد در بقیه مناطق کشور و به شکل متمرکز در مرکز استان‌ها برگزار شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه بین ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر کشور و ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور از این پس قرار است در مناطق مختلف و با آموزش‌های حضوری و غیر حضوری یاریگر جوانان و نوجوانان باشند.

انتهای پیام/ س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.