سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از دو چهره شاخص سینمایی خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت روز ملی سینما از دو چهره شاخص سینمایی خراسان شمالی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ، ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های ارزنده همه فعالان عرصه فیلم و عکس استان گفت: بدون شک تلاش هنرمندان در عرصه‌های مختلف موجب معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی استان خواهد شد.

فرخنده با بیان اینکه موفقیت هنرمندان در جشنواره‌های مختلف افتخاری بزرگ برای استان است، بر فعالیت مستمر هنرمندان در جهت معرفی توانمندی‌های استان تاکید کرد.

او ضمن دیدار با رضا غلامی مطلق و احسان کمالی از هنرمندان برجسته حوزه فیلم استان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آن‌ها عنوان  کرد: هنرمندان یکی از سرمایه‌های ارزشمند در جامعه محسوب می‌شوند.

رضا غلامی مطلق، کارگردان و مستند ساز استان دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر اصفهان که تاکنون از وی در جشنواره‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی با اهدا جوایزی به رسم یاد بود قدردانی شده است.

همچنین، احسان کمالی، متولد ١٣٦٦ دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت آی تی، عکاس برجسته کشوری و کارگردانی تعدادی از فیلم‌های کوتاه و مستند و کسب مقام‌ها و افتخارات زیادی در جشنواره‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.