سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح بهسازی روستای حکیم‌باشی نصف میان کوهچنار

طرح بهسازی روستای حکیم‌باشی نصف میان شهرستان کوهچنار با مشارکت بنیاد مسکن و با صرف اعتباری معادل یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در مراسم افتتاح طرح بهسازی روستای حکیم‌باشی نصف میان کوهچنار با بیان اینکه در شهرستان کوهچنار، ۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ۷۰ نفر به صورت مستقیم از این طرح‌ها مشغول به کار می‌شوند.

او، طرح ساخت و تکمیل سد تغذیه مصنوعی پایون را یکی از طرح‌های مهم دانست و تصریح کرد: از این طرح حدود ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بیان کرد: در دوره دولت تدبیر و امید تعداد ۲ هزار و ۹۸۳ فقره جواز تاسیس با سرمایه ۶۵۵ هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال و ۷۳ هزار و ۴۶۴ نفر فرصت شغلی صادر شده است.

ظفر افشون گفت: تعداد کل پروانه‌های بهره برداری صادر شده در این دولت یک هزار و ۷۷۷ فقره با میزان سرمایه گذاری ۳۰۲ هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال ۲ هزار و ۵۵۴ نفر بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.