سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در فومن

فرماندار فومن از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رضا محسنی ، فرماندار شهرستان فومن گفت:برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی این شهرستان  ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

او  در نشست بررسی مشکلات ورزشی این شهرستان ، افزود: این مبلغ برای نصب چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی و تکمیل سالن ورزش‌های باستانی فومن هزینه می‌شود.

خلیل بهروزی فر ، نماینده فومن وشفت در خانه ملت هم در این نشست با انتقاد از به تعویق افتادن بیش از دو دهه‌ای ساخت مجموعه ورزشی ۵ هزار نفری انقلاب فومن گفت: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم با توجه به وجود ورزشکاران ملی و استانی در شهرستان فومن نسبت به تکمیل مجموعه ورزشی انقلاب فومن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مریم بخشی ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم در نشست بررسی مشکلات ورزشی این شهرستان گفت: ساخت سالن ورزش‌های باستانی فومن ۹۰ درصد پیشرفت کار دارد و در صورت واگذاری انشعابات آب، برق و گاز، تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

در این نشست همچنین در خصوص اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن‌های ورزشی  ماکلوان و رودپیش و جلوگیری از تخریب زمین ورزشی حاشیه رودخانه روستای دارباغ فومن نیز هماهنگی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.