سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت ۱۲ هزار مترمربع از معابر بادرود

شهردار بادرود گفت:مرحله اول عملیات آسفالت معابر بادرود به مساحت بیش از ۱۲ هزار مترمربع انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید صفاری شهردار بادرود اظهار کرد: از ابتدای امسال عملیات لکه‌گیری و آسفالت محلات مختلف شهری با هدف تسهیل در فرآیند عبور و مرور و استانداردسازی معابر، انجام شده است.

او با بیان اینکه مرحله اول عملیات آسفالت معابر به مساحت بیش از ۱۲ هزار مترمربع انجام شد، افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان فرعی به شهرک آزادگان به پایان رسید.

شهردار بادرود با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به طرح آسفالت معابر این شهر حدود چهار میلیارد ریال بوده که از محل اعتبار داخلی شهرداری تأمین شده است، عنوان کرد: روکش و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی این شهر از مطالبات شهروندان بود که از مدت‌ها قبل مطرح می‌شد.

صفاری مرمت غیراصولی نوار‌های حفاری را یکی از عوامل اصلی کاهش کیفیت آسفالت معابر برشمرد و تاکید کرد: استفاده از فن‌آورهای‌های نوین از سوی شرکت‌های خدمات رسان تأثیر زیادی در افزایش عمر مفید پروژه‌های شهری دارد.

او خاطرنشان کرد: ارائه خدمات استاندارد و بر اساس عدالت اجتماعی به همه شهروندان ساکن در همه مناطق شهری، مستلزم همکاری و مشارکت کارامد شرکت‌های خدمات‌رسان و سایر دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهری است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.