سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرای مردم به عنوان امانت دست برگزار کنندگان انتخابات است

استاندار کرمانشاه از مردم و کاندیدا‌ها خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و منتظر پایان شمارش آرا باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ بازوند امروز (۲۱ شهریور) در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با قدردانی از مردم حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو گفت: امسال اولین انتخاباتی است که با وجود شرایط کرونایی برگزار می‌شود و طبیعی است به خاطر وجود این بحران، درصد مشارکت مردم نسبت به دوره‌های گذشته کمتر می‌شود.

او افزود: برای ما هم اولویت سلامت مردم است و تمام تلاش خود را به کار بستیم تا انتخابات در یک محیط سالم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

بازوند بیان کرد: میزان مشارکت با توجه به چالش بزرگ کرونا در حد انتظار بود و از همه مردم بابت حضور در پای صندوق‌های رای در این مرحله از انتخابات قدردانی می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اتمام مهلت انتخابات در ساعت ۱۸ امروز گفت: در این مرحله از انتخابات تمدیدی در خصوص زمان برگزاری انتخابات صورت نگرفت و تنها در برخی حوزه‌های انتخابیه کشور در مناطق گرم، انتخابات برای ساعاتی تمدید شد.

بازوند از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی مبنی بر برنده شدن کاندیدا‌های مختلف  توجه نکنند و تاکید کرد: برگزیده انتخابات در پایان شمارش آرا مشخص می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آرای مردم به عنوان امانت دست برگزار کنندگان انتخابات است، گفت: مردم این اطمینان را داشته باشند که فرزندان آن‌ها حراست کامل از آرای آن‌ها به عمل خواهند آورد و هیچ جابجایی در آرا صورت نمی‌گیرد.

بازوند افزود: همچنین کاندیدا‌ها نیز این اطمینان را داشته باشند که هیچ اتفاقی برای آرای آن‌ها نمی‌افتد و برگزیده نهایی از دل صندوق‌های رای بیرون می‌آید.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: هر فردی که از دل صندوق‌های رای انتخاب شده و برگزیده مردم باشد برای ما مورد احترام است و بعد از انتخاب نماینده تمام مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.