سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۵۰۲ بازرس در دومین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه بازرسان انتخابات تخلف خاصی در مرحله دوم انتخابات گزارش نکرده‌اند، گفت: انتخابات سالمی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین کریمی رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه امروز (۲۱ شهریور) در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو گفت: در این مرحله از انتخابات ۵۰۲ بازرس کار نظارت و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را برعهده دارند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از حضور ۵۰۲ بازرس در این مرحله از انتخابات خبر داد و افزود: برای هر صندوق سیار یک بازرس و برای هر سه صندوق ثابت یک بازرس تعیین شده است.

کریمی بیان کرد: همچنین برای صندوق‌های ثابتی که احتمال میزان مشارکت در آن‌ها بالا است یک بازرس بصورت ثابت مستقر است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه در این دوره تخلفات تبلیغاتی کاندیدا‌ها حداقلی بود، گفت: خوشبختانه در روند برگزاری انتخابات هم تا به این لحظه تخلف خاصی از سوی بازرسان گزارش نشده است.

او با بیان اینکه در پای هر صندوق ناظر شورای نگهبان، بازرس، عوامل هیات اجرایی و نمایندگان کاندیدا‌ها حضور دارند، گفت: حضور این عوامل بروز تخلفات انتخاباتی را به حداقل ممکن می‌رساند.

او افرود: در مجموع می‌توانیم بگوییم تا به این لحظه انتخابات سالمی را پشت سرگذاشته ایم و تخلف خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.