سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزدها پس از انتخابات رقابت‌ها را به رفاقت برای توسعه شهر تبدیل کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت:مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تغییر شیوه مدیریت‌ها متناسب با توجه به ادامه دار بودن کرونا گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بدون مشکل و باشکوه برگزار شد.

حسین خوش اقبال در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان اسلام آباد غرب که در فرمانداری شهرستان برگزار شد اظهار داشت: علیرغم شرایط کرونا و تنگنا‌های تحریمی، مردم پای نظام ایستاده و همراهی تقدیرآمیزی با تصمیمات ستاد ملی کرونا و کادر درمانی داشته اند.

او  گفت: توقع از نامزدها بعنوان افرادی که قرار است در مسند قانونگذاری باشند رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه و پایبندی به مصوبات ستادکرونا است.
  
او از خانواده‌ها و خیران استان خواست که در بازگشایی مدارس و تامین نیاز‌های بهداشتی کمک حال آموزش و پرورش باشند تا هیچ دانش اموزی بخاطر نداشتن امکانات از تحصیل محروم نشود.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اسلام آباد غرب به عنوان دومین شهرستان استان دارای مردمان فهیم عالم و بافرهنگ است تاکید کرد: نگرانی در مورد اخباری که در مورد مباحث قومی و قبیله‌ای مطرح می شود نداریم چرا که مطمئنیم مردم این مسائل را مدیریت خواهند کرد.   

خوش اقبال به نامزدها توصیه کرد که شرایط و قوانین را رعایت کرده و پس از انتخابات رقابت‌ها را به رفاقت برای توسعه شهرستان و استان تبدیل کنند.  

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مجریان مسئولیت برگزاری سالم انتخابات را برعهده دارند تاکید کرد: به هیچ وجه کارکنان دستگاه‌ها حق دخالت له یا علیه کاندیدایی را ندارد و اگر مدیر یا کارکنانی از امکانات دستگاه‌ها برای تبلیغات بهره برداری کنند به شدت برخورد می‌کنیم.  

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.