سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس کردستان

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کوچکترین مشکل امنیتی در انتخابات امروز مشاهده نشد، گفت: تامین امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس کردستان است.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه مردم ما همیشه با حضور باشکوه خود در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان شده اند گفت: امنیت و مشارکت مردم در انتخابات رابطه‌ای دوسویه دارند و همانگونه که انتخابات باید در فضایی امن و آرام برگزار شود، حضور مردم در این حماسه تاریخی نیز نقش بسیار تأثیرگذاری بر استحکام هرچه بیشتر پایه‌های نظام و پایداری امنیت حاکم بر کشور خواهد داشت.

او گفت: حضور پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارد و با آمادگی کامل، این ماموریت را در کنار ماموریت‌های دیگر خود انجام خواهد داد.

این مقام ارشد انتظامی استان تاکید کرد: مبنای پلیس از همان ابتدا، رعایت اصل بی طرفی و برخورد با هنجارشکنان احتمالی بوده است.

سردار آزادی به آمادگی پلیس کردستان در قبل، حین و بعد انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در دور اول این انتخابات پلیس، فضایی سالم و امن را برای حضور پرشور مردم فراهم کرد که همین روند در دور دوم نیز در حال تکرار است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان از همکاری نامزد‌های انتخابات و هواداران آن‌ها به خاطر همکاری با پلیس طی یک هفته اخیر قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن دیگر نمایندگان مجلس پس از پایان انتخابات امروز، شاهد مجلسی قدرتمندتر باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.