سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان قم خبر داد؛

راه یابی ۴ اثر نمایشی قم به جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان قم از راهیابی ۴ اثر از استان به هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از سازمان بسیج هنرمندان قم، سید سعید میرصادقی،مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: از  ۴ اثر نمایشی قم راه یافته به جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت،٣ اثر در بخش صحنه‌ای همراه با یک اثر در بخش خیابانی موفق به راهیابی به مرحله دوم این جشنواره شده‌اند.

او افزود: از میان ۵۴۱ اثر ارسالی به دبیرخانه ۷۰ اثر به این مرحله راه یافت که نمایش‌های «تمام نمی‌شود» به کارگردانی مرتضی مرتضوی راد در بخش خیابانی و نمایش‌های «آخرین دیدار» به کارگردانی صدیقه مشایخی، «لیلیت» به کارگردانی محمد رضا شاهمردی، و «یزله» به کارگردانی مهدی ملاک در بخش صحنه‌ای از استان قم از جمله این آثار هستند.

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان قم ادامه داد:جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت قرار است در نیمه آذرماه برگزار شود و بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره قرار است در صورت امکان به صورت حضوری و در غیر این ‌صورت مجازی اجرا شود تا چراغ جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس خاموش نباشد.

میرصادقی گفت: راهیابی ۴ اثر از استان قم مایه مباهات همه هنرمندان و اهالی نمایش استان است و امید است با حمایت ارزنده مسؤلان این ۴ اثر بتوانند در مرحله نهایی حضور یافته و برای قم افتخارآفرینی کنند.

او اظهار کرد: هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و همکاری سازمان بسیج هنرمندان و با دبیری حمید نیلی، نیمه آذرماه امسال  برگزار خواهد شد.

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان قم در پایان ابراز امیدواری کرد: جشنواره تئاتر مقاومت به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور بتواند با تزریق روحیه امید و نشاط و خودباوری به اهداف عالیه خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.